Redan Onsdag.

Hej!
Det var ett tag sen sist.. Har inte orkat skriva, Axel fick ett återfall av flunsan och har haft feber i en vecka igen..
Nu ser det äntligen ut att vända till det bättre! Skönt som sjutton:-) Jag är lite mer förkyld igen men det är nog mycket brist på frisk luft oxå tror jag, gå omkring här hemma bland alla bacillusker som flyger omkring.
Nej, imorgon blir Robban ledig igen, så nu ska här städas!! ut med allt och väck med viruset. puh puh!!

Måste ju bara passa på att varna för den suveräna hostmedicinen
 Cocillana-etyfin..
Suveränt effektiv mot hosta, men absolut inte att leka med. Pappa fick så många konstiga, obehagliga symptom så han var tvungen att läggas in en natt. Huvva!! Har man många andra mediciner så passar det nog inte med cocíllana! Akta er!

Nu vill Axel ut en stund och det ska han såklart få!! Alma sover gott ute redan
På återseende!


Kommentarer
Postat av: A-S

Ja hon har fått Tomas potatisnäsa iaf, haha. Hundarna tycker hon är jätteintressant och så vill dom slicka på hennes huvud för tydligen så tycker hundar om lukten som kommer från bebisar när deras skallben inte vuxit ihop ännu (eller nå sånt). Hon kissade igår när precis när jag hade tagit bort blöjan och det var lite småroligt, haha. jag trodde bara pojkar kunde kissa rakt upp :) krya på er där hemma!

2008-04-03 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0