Stormigt värre.

Hej!
Idag  var det en stormigt värre dag.. fast Axel har då gladeligen varit ute ändå. Han har lekt med Dessie, matat henne med en hel förpackning hundkex så hon har mått gott. Bara det att han hittade Avhärdningssaltet till diskmaskinen, trodde tydligen att det var sockerbitar så Dessie har fått smaka på det oxå... hittade då  ingen varningstext på paketet så jag hoppas att det inte är alltför farligt för hundar..? men kanske hon blir lite extra törstig om hon nu ätit av dom.. voi voi, det händer med Axel- hela tiden..

Idag fick vi nya köksbordet o stolarna, jag var då nöjd med dom:-)
image33

Stackars Alma får vara med om mycket med storebror, hon är som en liten försökskanin stackarn. fast hon tycker det är skitkul att vara med brorsan, utom när hon slår sej- och det händer titt som tätt.. nu åker hon ikea påse!
image34
Ja, det är highlife hela tiden här ska ni veta!

Inte mycket bra på tv idag, hockeyn bryr jag mej inte om! men snart börjar hockey VM, DÅ är jag bänkad- det är skitkul!! om det går bra vill säga..
Nästa vecka fyller Axel år så jag måste nog börja baka lite smått, fast det är då bara kul om man får göra det ifred då..
hade inte mycket att komma med idag så
Hejåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0