Magsjuka...

Hallåå!
nu härjar magsjukan på dagis.. ska vi då måsta gå igenom den IGEN??  hoppas verkligen inte!
inte längesen vi däckade hela familjen, och som jag hade så borde jag vara immun i flera år..

nåväl, igår drog jag o Alma iväg till Pello efter att vi lämnat Axel på dagis.
var o hälsade på mommo o moffa, dom var lite snopna när vi inte var till dom alls  förra helgen, men mamma lilla, man hinner tyvärr inte överallt!
iaf så råkade systrarna oxå komma dit just då, så det var trevligt! men som sagt tiden går så jälka fort..

alma är snorig så det blir ingen promenad idag heller, attans oxå! känns som om nåt saknas när man inte kommer sig ut. tänk alltså, jag  har kommit så himla långt att jag saknar promenaderna?? tänk vad man kan förändras ändå, o i detta fall till det absolut bättre.. skulle behöva komma ifrån rökningen, känns när man går  att det verkligen sku vara en smart grej! men vad göra när man inte har nån karaktär alls?

Nåja, BARA jäkla 3mån kvar tills jag ska börja jobba igen-pust- . just nu fattar jag inte hur jag ska hinna jobba..
ska försöka hinna tapetsera o måla v-rummet innan dess iaf. och helst hinna med hallen oxå.
men min kära sambo är inte alltför pigg på sånt, och nu när det blir varmare o varmare så är det ju skoter för hela slanten.. jaja får börja själv så smått.

Nu ska jag äta frukost/lunch!
Kramar o grattis åt alla som heter Maria-- TINA o ALMA  o  BIBI -- namnsdag idag!!



 

Kommentarer
Postat av: bibi

tack så supermkt för gratulationerna. var du (och maria) som kom ihåg ;P.

2008-02-28 @ 17:46:47
Postat av: Pia

Tiden går verkligen fort. Har nu vikarierat dig i 1år och snart börjar du jobba igen. :D Ska bli roligt att jobba sommaren med er. Sen är det dags för mig att hitta på nånting annat.
Rolit att du har börjat skriva blogg. :D
Har det bra!! Vi syns och hörs. Kram

2008-03-12 @ 19:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0