Vårväder!

Då var det en ny vecka igen, ruskigt fort dagarna går!
i helgen har jag o Alma promenerat, Robban o Axel har tillbringat mesta tiden på den "nya" skotern..
I Pello har vi oxå hunnit vara, hälsat på farfar o Arja- trevligt som alltid.

i går var jag o Alma till sjukan o lämnade tsh-prov, då är det bara att vänta o se vad resultatet blir, om det visar nåt eller om Alma bara är allmänt liten.. Jag har själv varit ungefär lika liten som hon, o det skulle man ju absolut inte kunna tro nu..!



Tina har sportlov den här veckan, trevligt med sällskap på dagarna, en som verkligen är överlycklig över att ha syster hemma är
464931-2
AXEL!
Han saknar verkligen henne när hon är veckorna i Luleå.
Storebror saknar han minst lika mycket,

Axels förebild och största idol!

Lilla Alma vet inte ännu så mycket om att sakna, men blir även hon minst lika glad när gänget är hemma.
lång tråkigt med morsan hela dagarna..

Tina o Axel var ute med skotern o fick soppatorsk, tur som var inte så långt hemifrån, så nu for dom o hämta den.
-14 grader kallt, inget vidare skoterväder..

Nu blev Alma less på att leka ensam så jag ska underhålla henne.
Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: bibi

hej carola ! sitter här och "dum surfar" som vanligt. adam har beslagtagit tv:n med nåt töntigt bilprogram. hmpf.. vi kommer förbi en sväng imorgon om ni är hemma ? kram

2008-02-27 @ 18:46:19
Postat av: carola

Hej! vi är hemma, kom bara förbi! Robban jobbar förmiddag så kaaanske han oxå hunnit hem.

2008-02-28 @ 09:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0