38.8

Axel är INTE bättre, kollade febern på dan och då var den uppe i 38.8...  Så det blir tydligen innesittande heeela helgen oxå. Typiskt, jag som hade tänkt komma mej till hpda, handla tapeter och färg till elementen- såg att det fanns på IcaMaxi! Nåja, det kan inte hjälpas.. får bli en annan gång.

Börjar bli ruggigt less på att vara instängd, kommer mej inte ens till affären så kylen börjar gapa tomt..!
Imorgon blir iaf Robban ledig, fan vad skönt! lite avlösning och kanske läge för en promenad!!

Diskmaskinen har fått nå tuppjuck och vägrar ta in vatten:-) Har diskat för hand en vecka snart nu och kom inte ihåg att det är så här jobbigt att diska.. eller jobbigt är det väl iofs inte men det tar en jäkla tid!!!

Nyligen tog jag och Alma mej en tupplur på typ 20min, det var skönt!! Men under denna korta tid hade Axel hunnit vara i min färgburk och målat på en av stolarna... Tror mer och mer att han har adhd eller annars bara är hyperaktiv! Pappa tyckte det var tur att vi inte har en flaggstång, för annars skulle han nog snart hissa upp Alma i den.. Jo, han är vääldigt lik Emil i mångt och mycket våran Axel.!  Sen när han är på det humöret kan han vara hur klok som helst och komma med dom mest fantastiska uttrycken! och bra minne har han oxå.. Han är väl helt enkelt bara väääldigt aktiv..

Nu ska jag koka kaffe!
Kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch! alltid trist när barnen är sjuka och det är väl då man som mest VILL ut! Låter mycket som vår Rasmus när du beskriver Axel...= överallt!!
Hoppas att Axel kryar på sig och att inte Alma sen blir sjuk.
Kram

2008-03-12 @ 19:04:42
Postat av: A-S

Haha! Axel är för rolig, blev stolen fin? ;) Nu är Toni och köper godis, mitt i veckan. jag tycker inte han är så stöttande i mitt försök att bli nyttigare. Har ni nå spec planer till påsken?

2008-03-12 @ 21:29:49
Postat av: Pia

Låter som att du har mycket att göra där hemma. :)

2008-03-13 @ 21:01:22
Postat av: carola

Jodu Pia, här är det fullt upp!! fattar inte hur jag ska ha tid att börja jobba...?!

2008-03-13 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0