Fisk är gott!!

464931-7RemonttiReiska,,

Hallå igen!
Har inte haft tid att skriva på några dar, Robban har varit långledig och vi har fått hiiimla mycket gjort!
Hallen har fått nytt golv o knarrandet är i princip helt borta- oj vad skönt det är!! vidare har listerna fått färg o dörrkarmarna till köket är slipade o ska betsas. datarummets äckligt dalablåa halvpanel är äntligen vit!
Då är det "bara" tapeterna kvar.. puh! men Adam o Bibi har lovat hjälpa till, tur som var.. -vad skulle vi göra utan dom??-

Idag kom äntligen fiskbilen hit, har ringt och efterlyst den när jag alltid missar den. så nu har vi fisk i frysen. Axel ääälskar fisk och det är ju jättebra!  han är inte nå standard barn när det gäller mat, hans älsklingsrätt är fisk o potatis o så ska det vara vit sås!  makaroner gillar han inte o är inte speciellt förtjust i "skräpmat" heller.
Klok pojke det där! Robban tror att alla som inte älskar makaroner o aromat måste ha nåt allvarligt fel.. voi, voi..

Idag fyller Arja 55år så himla mycket grattis åt henne!

Ska försöka bjussa på några bilder bara jag får in dom...

464931-6
Supernöjd med golvet!

464931-5
Färdig med panelen, men INTE med den gräsliga tapeten!

464931-10
Almagumman älskar mobiler, o vi älskar Alma!!

464931-9
Löven fan!! sponsored by Farbror..

Kommentarer
Postat av: Anna

Golvet var jätte snyggt! Har ni gjort om väggarna oxå?..Fint! Gulliga barnen är.Det är så himla kul när man lägger ut lite foton! Själv får jag inte alltid till det som jag vill,ser bra ut innan man publicerat dem men sen ser det helt annorlunda ut,fotona blir lite huller om buller...men men man lär väl sig!

2008-03-07 @ 07:46:26
Postat av: carola

Jodu det är samma för mej. tror jag höll på o infogade bilderna 3-4 ggr o alltid bara försvann dom...innan det till slut funkade:-) har bara betsat listerna, tänkte först mjölka ner dem men ångrade mej..

2008-03-07 @ 15:54:34
Postat av: Anonym

Vad fint ni har det där hemma. Måste komma och hälsa på här nån dag när jag är ledig. Det var ju som inte igår. :)

2008-03-12 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0