Snö!!

Jaha, då var det söndag, igen...
Idag snöar det på för fulllt och verkar vara plusgrader, Jag visste det!! Skottade altanen igår i 2 timmar och funderade för mej själv att säkert när jag är klar  så blir det plusgrader och rasar från taket och jäg är tillbaka på ruta ett, mycket riktigt...!!

funderade på dom som springer på gym, vad f_n ska man med gym på vintern?? det är bara att gå ut och skotta/hacka snö, finns hur mycket som helst och förenar nytta med nöje plus att  man får frisk luft!!!
Dessutom alldeles gratis!!

igår var andra chansen och den gick ju hur bra som helst!
bästa var ju att Carola inte gick vidare,haha, tydligen andra än jag oxå som ledsnat på henne..

idag var jag betsat lister, köpte ny bets i fredags då den förra tog slut, tror ni inte att jag tog fel kulör!? shit oxå, den var mycket mörkare. inge fel på färgen dock men få se om jag åker på att måla ett varv till på resten av listerna oxå.. pust o stånk!

Stackars Bibi som hade klämt fingret igår så det gick av och blodet sprutade, jag hade svimmat! tål inte att se blod alls, huvva!

orkar inte skriva nå mer, skrev hur mycket som helst innan och sen bara försvann allt, tragiskt!!

ha en fortsatt trevlig kväll! pussokram:-)

Kommentarer
Postat av: bibi

hej carola ! vad söta bilder på almisen :D listerna blev säkert bra, jag måste komma & kika nån dag.

2008-03-10 @ 13:15:55
Postat av: A-S&Tonk

Toni & Jag håller med Bibi att bilderna på Alma va så fina :) Jag hajar piken om gymet föresten! Jag har ju ingen snö att skotta här! Kanske borde köpa en plog och hjälpa kommunen lite ;) Vi fick en bakmaskin av min moster idag och nu håller vi på att testa den, 00.00 ska brödet vara klart, spännande! Hoppas ni har det bra, hoppas Axel kryar på sig. Vi ses nästa vecka! kram / Toni&A-S

2008-03-10 @ 21:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0