Total Tystnad:-)

God kväll!
idag är jag ovanligt sent uppe..  Men hör o häpnad; jag har varit och hälsat på svärmor, ALLDELES ensam!!!
Fatta hur skönt det var alltså, typ som en minisemester.. Man värdesätter den minsta lilla stund man får för sej själv, som alla småbarns föräldrar vet*
När jag kom hem så hade gänget gått och lagt sej, så här är extremt lugnt och fridfullt.. Härligt bara det att få hoppa över nattningen en gång!

Iaf så har jag inte varit ut med bil på hela veckan?! Jösses, vad det var slaskigt och i princip bara vägar.. Wow vad fort det går!   I korva var det fullt med älgar dom vanligt, dom höll sej vid sidan om men lite otäckt är det när man ser ögonen lysa där ute i mörkret..

Nåväl, imorgon skulle Sarianne komma förbi en vända efter jobbet. Trevligt att träffa henne oxå, det blir inte alltför ofta nuförtiden..
Till Annika.F borde jag oxå komma mej innan lilla Lukas hinner bli alltför stor! men men, det är ju det där med tid... Har faktiskt inte varit till dom sen de flyttade in i huset? Aj, vad fort tiden går!

Nu ska jag smyga mej upp och lägga mej jag oxå
God natt allihopa!*


Kommentarer
Postat av: A-S

Japp, vi jobbar på samma ställe! Fast man är bara en assistent där åt gången så vi är väl inte är samtidigt. Men idag var hon där när jag skulle lära mig rutinerna.

2008-03-14 @ 17:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0