Dagvill

Hej!
Då var valborg oxå avklarad och maj har börjat. Ett par otroligt härliga dagar har vi haft och jag har som nästan bränt mej lite.. Satt ute 3h och pressade i onsdags, första dan jag fick sola och inte hade nåt inbokat-härligt!! inte ett moln på himlen och nästan jobbigt varmt. Satt som limmad i stolen hela tiden Alma sov och det var väl lite väl häftigt för t.om ögonlocken är röda!!

Idag har vi inte gjort spec mycket, Robban fick åka iväg och jobba ikväll och själv är jag lite dagvill.. idag är det alltså "så ska det låta", alltid trevligt..

På söndag ska vi iväg till lule, hämta Tinas grejer och vara på 1 & 3 års kalas. Får se Andreas o Miias hus, intressant! Hade vart kul att fara redan imorgon för att vara på den stora loppisen, men det är så omständigt och mycket grejer att packa med om man ska sova över så det är lättast att vara över dan.

Kan tänka mej att det inte blir att blogga så mycket under sommarn, får  passa på att vara ute ist. aktivt bloggande kan man ägna den långa, trista vintern åt! Nedräkningen har börjat.. back at work den 3:e Juni- kan inte säga att jag längtar...

Nu ska jag landa framför tv.n    postkodmiljonären (heter den så?? lät som konstigt..)
Avslutar med en bild på Dessie
Tjaba:-)
image66
Dessie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0