Skit!

Idag har varit en dålig dag!  Ont som f*n i hälen heela tiden, måste nog uppsöka läkare för det blir inte bättre och inte f*n är det här nå hälsporre! Det är skitont fast jag inget gör och på morgonen är det nästan värst, fast jag legat o sovit hela natten? Usch o fy! Säkert nå hemskt allvarligt...

Alma klättrar hela tiden, och då menar jag heeela tiden! puh, jobbigt värre  när hon ännu inte förstår att akta..
Axel är mörkrädd och vill inte sova ensam i sitt eget rum, han ligger som klistrad brevid en (helst på en om han får bestämma) i sängen.  Igår var vi till fammo och hälsade på, när vi kom hem trampade han alldeles brevid hela vägen in från bilen och konstaterade att;  "jag inte vill vara ute vid den här tiden på kvällen när det är så mörkt.." Lite knepigt på vintern då det blir mörkt redan vid 14... Det var inte så sent då vi kom hem, men som sagt mörkt som i graven -tack styrman för det-

Nåja, det är världsliga saker och barnen växer...
Nu är det dags för kvällsbestyr och så sova igen...
Imorgon är en annan dag,  förhoppningsvis bättre än denna.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag måste nog spara pengar ett tag. :(

Men tänk vad roligt om man kunde flytta till ett hus efter utbildningen.

Grattis till dig, läste att du ska börja plugga.

Du kan ju ta över kattila sen och börja jobba där.

Ha det bäst! Och hälsa barnen, fast dom lär ju inte komma ihåg mig. Så ofta som jag är till er och hälsar på. :P

2008-11-13 @ 21:24:51
Postat av: anna-maija

tjena, hälsporre...det låter som det. Jag har haft det sen april men snart är det över. De sa att det tar ungefär ett år innan hälen/foten blir bra. Det enklaste hjälpmedeln är högklackade skor, så nu är det pumps som gäller. Och glöm promenaderna. Men det är ju bra och kolla med läkaren att vad det är.

Visst va det tyst i två veckors tid när "andra Tina" va bortrest??!!! trevlig helg//anna-maija

2008-11-13 @ 22:14:48
Postat av: Pia

Jo jag vet, super trist. Han är världens bästa chef på alla sätt.

Jag är glad att jag hinner sluta innan han tar pappa ledigt. :D



Trevlig helg till er oxå, själv ska jag jobba helgen. :)



Kram

2008-11-14 @ 10:19:14
Postat av: Carola

Ja du Anna-maija, det var väldigt tyst när "andra Tina" var bortrest.. nu ser vi inte till våran Tina så mycket nåmer, så det är som vanligt igen.. Axel har sagt att han hatar Tinas kompisar för hon är bara med dom, aldrig med han. Starkt ord för en fyra åring så han menar nog verkligen det, stackarn! Har haft ont i hälen sen jag väntade Alma, och hon är redan 1,5år.. Men men, kan ju ändå vara hälsporre. Idag har den vart mycket bättre. Jag kan ju inte gå i pumps!! Attans oxå, får börja träna.. Trevlig helg!!!

2008-11-14 @ 18:41:25
URL: http://almaaxeltinaotonismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0