Hej:)

Det finns många jag vet som gillar att vara arbetslösa och absolut inte vill jobba...?   Jag hör absolut inte till den skaran!!  Finns det nåt värre än att vara a-lös? Just nu känns det inte som det, men säkert är det mycket som är värre..   Jag har blivit helt förslöad! Ids inte göra nånting, är sur och irriterad hela tiden och tycker att allt bara är skit!!!   Inte blir det ju bättre av att det regnar och är blött o mörkt hela tiden, usch fy och bläää!!!

nästa vecka får jag änligen fara till af, till slut..  Fan vad jag har väntat!! Dom hade haft så späckat program lät det när jag ringde, 5veckor?? jaja nog kan det väl vara så.. Hoppas nu att jag får börja med det som var tanken, säkert är det ju inte.. men hoppas!  En liten ljusning i mörkret iaf.

Hösthälsningar från ett regnigt och grått Ötå*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0