Mera tävlingar:-)

Har inte vetat hur många tävlingar det finns ute bland bloggarna.. Huur många som helst, och den ena vinsten finare än den andra!!   För att inte tala om alla fina, roliga bloggar och alla dessa underbart duktiga människor som verkar kunna komma på och göra i princip vad som helst!
Underbart att läsa och se, och få massor av tips på sånt som jag AAALDRIG skulle ha kommit på själv. Roligt!!!

Nu råkade jag springa på en underbart fin och stilren adventsljusstake som jag verkligen skulle bli glad av om jag råkade vinna den*

Inredning med mera lottar ut denna:


Visst är dom tuffa*
Tävlingen håller på till den 25okt så kika in dit ni oxå!
Väldigt trevlig blogg förövrigt!
Världen är full av skapande människor, tur det för mej med ruskigt dålig fantasi..
Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0