semester

Hallå! där ute.
Idag är det kallt!  -5grader ännu oxå, brrrr!

Igår var jag till Pello på husmorssemester, jösses vad avkopplande och trevligt det var!
Hann med mycket, var till Sarianne och sen raggade vi runt byn och hälsade på.
Var till joppari och käkade pízza med mycket vitlök, mums:-)
Hann med en vända till Pentik och kolla på fina (dyra) saker.
Vidare till Anita en sväng och därifrån vidare till Annika och barnen. Det var mycket trevligt och första gången jag var till både Anita o Annika,? Det är nog så att när man bor brevid varann så blir det inte av att vara.. Och till annika har jag såklart varit flera gånger, men inte sen dom flyttade till huset.
Fick med mej en fripassagerare när jag for hem.. en skitstor palm av Sarianne, hon ville bli av med den så nu står den nere i bastukammaren:-)

Axel hade skitont i huvudet igår kväll och det gav sej inte förrän han spydde. så tydligen har han fått samma migrän som Tina hade när hon var liten, inte kul..

Sätter in lite bilder på kidsen igen...


    
 
Alma äter yoghurt, --kan själv--


Badtajm  
        
Skönt med bad, helst varje dag:-)

Har igen varit framme med mobilkameran, det blir INTE bra bilder!

Ha en fortsatt trevlig måndag:=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0