Söndag & Älgjakt

Ska snart åka iväg på sista arbetsdan.. Känns lite vemodigt och osäkert när jag inte riktigt vet vad som väntar framöver:-) Men men, jag hoppas på det bästa och hoppas verkligen att jag kommer slippa pendla till jobbet nåmer, eller iaf på länge! Det är Jobbigt att köra emellan! helst när det börjar bli mörka kvällar och alla älgarna kommer ut till vägkanterna.. huvva! 

Nu har älgjakten dragit igång igen, Tina har varit med barnen heela dagen igår och ska så vara även idag. sambon har åkt iväg i går morse och kommer ikväll.  Tur att Tina är så suveränt duktig och  hjälpsam* barnen älskar att vara med henne, och jag fick färdig mat igår när jag kom hem- LYX!
Pizza hade hon gjort och det var sååå gott!
Okej, hon  fick hjälp:-) " Våran" andra Tina, icke att förglömma! börjar mer och mer kännas som en familjemedlem*
Det är kul att dom är så bra kompisar- dom är väldigt lika på många sätt- väldigt bra på att prata iaf!  men det är bara positivt, man ska kunna prata!

ja ja, nu ska jag äta frulle
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: anna-maija

våran Tina som familjemedlem hos er(oxå):) Hojja hojja. Hoppas hon gör nå vettig där. Menar du verkligen att de kan PRATA..

2008-09-09 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0