Söndag igen)

     angels_3.gif (33950 bytes)
         Detta skulle kunna vara Alma & Axel..

Axel har åkt på öroninflammation, hoja vad ont han hade igår -stackaren-
Var med han till doktorn och fick en 5dagars kur, så nu är han pigg igen, skönt!
Kan ju inte klaga, han är 4år och första öroninflammationen. Har klarat sig bra:)



denna tavla tycker jag om!!!


Så sant såå även om jag är lite städgalen..  tycker om när det är ordning och rent, men med två stökare kan det bli lite jobbigt ibland (läs alltid..)

Nu kom R från skogen, han har bara varit och tränat Dessie, ska höra hur det gick
Ha det*

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack!! Jo det har varit några seriösa, som jag nu har haft kontakt med. Får se hur det blir. Jag håller tummarna.

Sen har jag fått några oseriösa mejl från Mohammed och Ahmed, som erbjudit sig att dela hela lägenheten med mig....GRATIS. Yeah Right! Tack och hej! :P



Hur är det med er då? Jag vill verkligen komma och hälsa på hos er här nån dag.



kram

2008-10-11 @ 11:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0