Brrrr_!

Hejsan!

Det har varit väldigt dåligt med inlägg här,  och inte har jag då nåt att komma med nu heller... Det är så kallt ute hela tiden och jag börjar bli trött på att Bara vara inne, och frysa hela tiden!  Jag hatar när det är kallt!!!
R har farit iväg och köra flis en vända, och jag måste säga att det känns konstigt att vara ensam med barna.. Det har varit så mycket lediga dagar under jul- och nyår, Det har varit skönt! men snart är det slut på det, och dags att åter ställa klockan på 05.00   Puh! vi som har vaknat först halv11 imorse oxå.. t.o.m Alma sov ända tilldess!!!  det är med andra ord inte bara ungdomarna som vänder på dygnet när det är ledigt..

Nu måste jag gå och spela "loppa" med Axel, han väntar..
Hoppas på ett bättre 2009 till oss alla♥

Hejråå!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ooo Tack, det var fint sagt!!! Och tack för sällskapet och fikat, det är alltid lika mysigt hos er. :D

KRAM

2009-01-07 @ 11:30:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0